Verwennerij…

Afgelopen weekend, had ik een leuk weekend (22-23 okt). Naast de allerlaatste wedstrijd met mijn hondje, die overigens derde van Nederland is geworden bij de FHN, GG3 klasse! (= gehoorzaamheid) ben ik naar een hobbybeurs geweest. Ik kan me daar altijd heel goed vermaken. Ik vind er altijd wel iets wat ik graag wil hebben. Natuurlijk kan ik niet alles aanschaffen, maar deze keer heb ik mezelf gigantisch verwend!
Ik zie regelmatig kaartjes voorbij komen, gestempeld en ingekleurd, prachtige uitvoeringen zitten ertussen. En dat was iets wat ik niet kon, want ik had de stempels niet, laat staan de kleurpotloden of inkt oid. Nu kwam ik langs een stand die Derwent potloden verkocht. Het zijn prachtige potloden die wat vetter zijn dan normale potloden. Met terpetine kun je de lijnen zachter maken, iets uitvegen. Je krijgt dan een heel mooi zacht resultaat bij het inkleuren van je stempels. Ook heb ik een paar stempels gekocht. En van één van die stempels heb ik een eerste kaartje gemaakt.
De stempelliefhebbers herkennen haar vast wel, het is een Snoesje met narcissen in haar handen. Het kaartidee komt uit mijn net gewonnen boekje Stijlvol stempelen. Ik heb voornamelijk rose en lila gebruikt, en met een perle-pen de pareltjes aangebracht. (dit was ook nieuw voor mij)
Ondertussen is het kaartje al op de bestemming aangekomen en kan ik er over bloggen. En zie hier het resultaat:

Het bloemenmeisje Snoesje

Dit bericht werd geplaatst in crea netje, kaarten en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Verwennerij…

  1. -JC- zegt:

    O een hobby-beurs….daar ben ik lang niet geweest, wat een idee. En wat een leuke kaart!!

Geef een reactie

