Halloween, Uitdaging 4

Toen deze uitdaging bekent werd gemaakt, wist ik al snel wat het moest worden. Ik heb niet veel plaatjes van halloween, ook stempels bezit ik er niet van. Maar pompoenen had ik wel. Ik moest dan ook direct aan mijn oudste zus denken. Ik heb bij haar eens pompoensoep gegeten, en lekker datie was! Heerlijk pittig gekruid. Dus daar moest ik iets mee. Het is dan ook iets heel lekkers geworden…….. en zus, hij komt eraan hoor!


Uitdaging 4: Halloween
Nederlandse Kaartenuitdaging

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Halloween, Uitdaging 4

  1. Antoinette zegt:

    Tjee, wat leuk al die enthousiaste reacties. En ja zus, ik dacht aan jou en aan je soep. Dat, met Halloween gecombineert, werd deze kaart!

  2. Tineke zegt:

    Lieve zus, bedankt voor de ontzettend leuke kaart. Hoe kom je weer op het idee? En dan die enveloppe? Lachen! Het recept ga ik zeker uitproberen, ik heb nog een kleine pompoen liggen, met een beetje van mezelf erbij……

    Liefs, Tineke

  3. Aletta zegt:

    Wat een prachtige Halloween kaart.
    De pompoensoep aan de binnenkant vind ik helemaal geweldig.

    Leuk dat je meedoet aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

  4. Marianne zegt:

    Prachtig kaartje heb je gemaakt.
    En wat een leuk idee dat recept midden in.
    Veel succes met de wedstrijd en bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Marianne

  5. dora zegt:

    hoi,
    …deze is ook zo leuk!! je hebt helemaal geen halloween stempels nodig, wordt je wel creatief met het omzeilen van geen materialen, ik met het tekenen en jij met je pompoenen. hihi.
    prachtig die pompoenen en mooie kleuren gebruikt.
    een idee om een recept daarin te verwerken.
    groetjes Dora

  6. Elise Muller zegt:

    Prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk idee, dat recept!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van Nederlandse KaartenUitdagingen.
    Groetjes Elise

  7. -JC- zegt:

    geweldig weer, hoe verzin je het! ik zit in mijn maag met een sint maartenviering, bejaarden en kleuters, moet een activiteit zijn die beiden aanspreekt……mopper de mopper de mopper…..(en de kleuterjuf houdt zich lekker makkelijk afzijdig……) Maar ik kom er wel uit, lang leve Google!

  8. judith zegt:

    Leuke kaart zeg!
    bedankt voor je deelname en succes met de wedstrijd.
    Groeten Judith

    http://www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

Geef een reactie

