Wat je allemaal kunt…

Wat je allemaal kunt doen met mooie stoffen. Ik ben er weer helemaal blij mee en mijn opdrachtgeefster ook. Afgelopen week mocht ik weer aan de slag voor Studio Glas. Ze had weer allerlei mooie stoffen uitgezocht voor 3 verschillende etalages. Eigenlijk worden het vlonders genoemd en staan ze midden in de ruimte. De kussens, de krukhoes en de 2 rode plaids zijn van mijn hand. De styling is van Studio Glas en dankzij die styling zijn ze alle drie zijn heel erg mooi geworden. Ik word hier helemaal vrolijk van:

Dit bericht werd geplaatst in crea netje en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Wat je allemaal kunt…

  1. Antoinette zegt:

    Nou, ik niet, dat doet Marieke van Studio Glas. Ik maak alleen.

  2. Haar van Wordpress zegt:

    Jij richt dus regelmatig een kamertje in! Leuk joh.

Geef een reactie

