Vakantie en toch weer niet…

Het thema was eigenlijk vakantie, maar dat is voor mij al een maand geleden. Toen was het thema thuis. Ik heb het omgedraaid. Ik heb afgelopen maand allerlei wilde plannen gehad, maar zoals zovaak heb ik er geen één van uitgevoerd. Gewoon door tijdgebrek en zoiets als door de vele plannen niet meer weten welke ik nu zou gaan doen.
Ik heb er voor gekozen om een tuniek/jurkje af te maken. Zoals te lezen in een eerder berichtje ging het om een uitgehaalde trui waarvan het katoen een tweede kans kreeg. Vanmiddag was hij af en heb ik hem gelijk op de foto gezet. Het is de bedoeling het tuniek te dragen op bv een witte linnen broek met een wit shirtje met korte mouwtjes of een hemdje. De hals is afgewerkt door 3 toeren met vasten te haken, de laatste rand is ook met vasten gehaakt, maar dan van links naar rechts. Hierdoor krijg je het gekartelde randje. De armsgaten zijn ook op deze manier afgewerkt.

Dit bericht werd geplaatst in 12m12p, crea netje en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Vakantie en toch weer niet…

  1. Wat knap gemaakt! Bedankt voor je ontzettend leuke reactie op mijn poncho, waardeer ik enorm!
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

Geef een reactie

