Breien….

Breien is leuk. Ik vind breien leuk. Maar als iets af is en het bevalt niet, dan is dat minder. Zo had ik alweer 4 jaar geleden een trui gebreid met een lage hals, mooi afgewerkt, leuk ingewerkt patroon, maar het was helemaal niets. Ik heb de trui misschien 3 keer gedragen en daarna stond hij me zo tegen!! De gebruikte katoen was prima, ook de kleur stond (staat) me uitstekent. Maar die halsafwerking en die mouwen?! Verschrikkelijk, ik kon er niets mee. Ik heb de trui dus weer helemaal uitgehaald en recycle de katoen, ik ben met iets anders begonnen. Dit keer een patroon uit een Sandra Mode nr 25 van alweer een hele tijd geleden. Het gaat een soort jurkje/tuniek worden. Het plan is om het te gaan dragen met een wit hemdje eronder en op een witte linnen broek. Ik ben er al even mee bezig en het is ook nog niet af, maar een voorproefje van waar ik mee bezig ben, voor diegene die daar belangstelling voor hebben, is natuurlijk altijd leuk!

Dit bericht werd geplaatst in crea netje. Bookmark de permalink .

2 reacties op Breien….

  1. Pingback: Vakantie en toch ook weer niet…. | 12 Maanden 12 Projecten

  2. Pingback: Vakantie en toch weer niet… | Niet stoffig

Geef een reactie

