Een aapje…..

Eigenlijk moet ik aan het werk, eigenlijk heb ik het te druk om te bloggen. Maar dit aapje vind ik zo leuk, ik moet er even wat mee doen. Mijn overbuuf was zwanger.(=feestje=thema van juni, 12m12p). Maar de datum van bevallen was niet bekent en ik wilde niet eerder bloggen hierover tot de baby er was. En nu is ze er! Een lief klein popje met de naam Eline. En al hangend op de bank heb ik dit aapje voor dat popje gemaakt. Ik heb van te voren gevraagd welke kleur op het babykamertje de boventoon voerde en dat was lila/paars/zilver grijs. Dus een paars aapje! Ik heb het patroon natuurlijk niet zelf bedacht, dat vond ik in het boekje “gehaakte beestenboel” van Christel Krukkert. Er hoort een banaantje in de armen van de aap te zitten, maar helaas zit er een fout in de beschrijving en ik gunde mezelf niet de tijd om de fout eruit te halen. Ik besloot om een bloem te maken uit een ander boekje van Christel: “Dierenvriendjes haken”.
Het gebruikte katoen is van Catania, de oogjes zijn veiligheidsoogjes, het aapje is gevuld met fiberfill.

Er zat een aapje...

Er zat een aapje,
op een stokje,
onder moeders keukendeur.
Hij had een gaatje,
in zijn rokje,
daar stak hij zijn staartje deur.

Dit bericht werd geplaatst in crea netje en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Een aapje…..

  1. Wat een lief paars aapje….. :-))))))

Geef een reactie

