Minislotdag….Hun Feestje

In eerste instantie wist ik niet zo goed wat ik als een feestje zou gaan benoemen. Er is namelijk zo veel wat ik een klein feestje vind. De vele dagen mooi weer van afgelopen maand vond ik al een feest op zich. En die paar regenbuien die hier gevallen zijn vond ik een feestje, vooral voor de plantjes. Een heerlijk etentje met buurtjes bij mij thuis was een klein feestje. Met de hond lange wandelingen maken, een feest. Of samen met de buuf een feestje vieren omdat we al 15 minuten achter elkaar hard kunnen lopen zonder dood neer te vallen buiten adem te geraken. Dat was een overwinnings-feestje voor ons. (We zijn met 5×1 minuut begonnen 12 weken geleden) En zo zijn er nog wel een paar dingen die de naam feest mogen dragen.
Nu kwam de buuf, die ook bij ons was wezen eten, 2 weken geleden met de vraag of ik Pocahontas-jurkjes kon maken voor het hockeyteam van haar dochtertje. Dat kan ik natuurlijk wel. En of dat er dan ook 8 konden zijn en dan wel heel snel klaar, dat wel. Nou, dat kon ik ook wel. Het was voor de minislotdag van het seizoen met als thema “Het Wilde Westen”. Nu is mijn buuf heel creatief in het bedenken van alles en nog meer. Maar het ontbreekt haar aan vaardigheid op de naaimachine aan tijd. Dus vandaar dat ze mij vroeg. Het idee was dan ook snel geboren, de stof en het band was ook snel geleverd, het patroon moest even broeien. En dan achter de naaimachine. Naast al het gewone werk wat ook gewoon door moest gaan, heb ik de afgelopen paar dagen dus heel wat uurtjes achter de machine gezeten. Maar het resultaat mag er wel wezen:

Dit bericht werd geplaatst in 12m12p, crea netje en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Minislotdag….Hun Feestje

  1. Haar van Wordpress zegt:

    Kijk da’s nou een feestje zo’n blog, en wat een geweldig hockeyteam zo in de pocahontas jurkjes, dat heb je weer mooi gemaakt en zonder punnikklosje! 😉
    Ik vind het zo lief dat je dat er dan even bij doet.

  2. Pingback: Hun Feestje…. | 12 Maanden 12 Projecten

Geef een reactie

