Het draakje….

Geïnspireerd geraakt door een verhaal van JC (een blog welke ik met veel plezier meelees), herinnerde ik mij, dat ik op de slaapkamer van mijn jongste nog een heel mooi draakje had staan. Dit draakje heb ik voor hem gemaakt in de tijd dat hij nog in spoken geloofde. 
Het draakje zorgde ervoor dat alle spoken op afstand bleven, en zolang hij sliep, wist mijn jongste dat ze er niet waren. Sinds die tijd staat hij op de boekenplank boven zijn bureau, dik onder het stof, in het uiterste hoekje. Hij waakt en slaapt nog steeds……of bestaan spoken echt niet?
Het draakje is gemaakt van Fimoklei, hij is wat oud gemaakt door te patineren. Verder heeft het draakje wat goudaccenten.

Het slapende Draakje

Dit bericht werd geplaatst in crea netje. Bookmark de permalink .

3 reacties op Het draakje….

  1. Corina zegt:

    Oh, geweldig zeg! Ik ben gek op draken.

  2. Antoinette zegt:

    jazeker, alles wat op mijn blog staat heb ik zelf gemaakt, en anders vermeld ik de maker van het moois er apart bij. Maar dank je wel voor je compliment!

  3. 'me' zegt:

    heb jij dat zelf gemaakt ?????
    Wat een talent !!!!!!

Geef een reactie

