Zigzagdeken 2

Nadat de eerste deken af was, wilde mijn jongste toch ook wel graag zo’n deken. Samen hebben we de kleuren besproken, en we hebben besloten dat de donker en licht grijs zouden blijven. Het paars en groen van deken 1 zou vervangen worden door donker blauw en rood. Ook de grootte van de deken was prima, dus hij wordt ook weer 2 meter lang en zo’n 1.30 breed. Ondertussen heb ik al een beginnetje gemaakt en het patroon zit er alweer in. Dus tussen alle werkzaamheden door, zit ik weer een groot project te haken. Heerlijk, met een kop koffie in de tuin, in het zonnetje. Of hangend op de bank, want dat blijft iets wat ik nog steeds graag doe!

Dit bericht werd geplaatst in crea netje en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Zigzagdeken 2

  1. -JC- zegt:

    Hij is op TV in een reklame hé, van Euro Disney, daar ligt hij ergens op de bank, elke keer as ik die deken zie moet ik aan jou denken!

Geef een reactie

