Het poppenkind

Naast seizoentafelpopjes, heb ik jaren geleden ook een poppenkind gemaakt. Het is een handgemaakte pop met beweegbare armen en benen. Ze is ongeveer 35 cm lang. Het lijf is gevuld met schapenwol, ook het haar is van wol, haar voor haar ingenaaid. Voor de nieuwsgierigen onder de poppenmoeders, had ik de pop een lingeriesetje aangemeten. Het broekje kun je nog net zien onder het jurkje waar ik een bijpassend zonnehoedje bij had gemaakt.
Veel is er niet met de pop gespeeld omdat de jongens zich vooral met autootjes bezig hielden. Erg vond en vind ik dat niet want nu kan ik nog steeds van een mooie pop genieten.

Dit bericht werd geplaatst in crea netje, seizoentafel. Bookmark de permalink .

Een reactie op Het poppenkind

  1. sarah zegt:

    zeer mooie blog heb je, doe zo voort.

    Ik volg je blog via bloglovin 😉

    Mvg Sarah

    http://www.sarahsborduurwerken.wordpress.com

Geef een reactie

