Broek-rok?

Na een paar drukke weken met werken, is het toch nog allemaal af gekomen. Ik had een broekje gekregen van mijn buuf om er een rokje van te maken. Dit alles voor het thema recyclen van de maand maart. De basis, het broekje omtoveren tot een rokje, was eigenlijk zo gebeurt. De stof was ook zo gekocht, maar toen was er weer een heksenketel ontstaan met werk, dus moest het rokje weer even wachten. Maar nu is het dan toch af! Mijn buuf had een groenig pauwenstofje uitgezocht en een wit broderiekantje. We hadden allebei onze twijfel of het goed zou komen, maar dat is het echt wel!! Ik ben helemaal blij met het resultaat en wat belangrijker is, mijn buuf en haar dochter ook! De rok bestaat uit 3 aangerimpelde stroken en aan de laatste strook, is nog een wit broderiekantje gestikt. Als laatste heb ik met strass-steentjes en de hotfix-bout (soort soldeerbout maar dan iets minder heet) de randen van de zakken nog gepimpt. Het uiteindelijke resultaat is heel erg leuk geworden.
Het idee komt niet bij mij vandaan, maar ik heb het gezien op de site van creadientje. Ik vond het zo leuk, dat ik het ook gebruikt heb.

Dit bericht werd geplaatst in 12m12p, crea netje. Bookmark de permalink .

Een reactie op Broek-rok?

  1. -JC- zegt:

    Hij is wel heel erg verandert zeg! Onherkenbaar. Geweldig, en volgens mij is de drager ook erg trots!

Geef een reactie

