De Metamorfoze…

Op het blog van Creadientje had ik een gaaf rokje gezien wat ze had gemaakt van een broek. Ik heb dat onthouden en aan mijn buuf vertelt. “Goh, das leuk, ik heb er nog wel 1 liggen”, vertelde ze mij. Ze gaf mij het broekje mee en toen lag het te liggen. Tot het Thema van Maart kwam, Recyclen. Dat ga ik hiermee doen. Broek wordt dus een rokje. Gisteren kwam mijn buuf gezellig ff langs. We hadden allebei even geen zin om aan het werk te gaan en al kletsend kwamen we weer op dat rokje. “Ja”, zei ze,” Ik heb laatst ook een lange rok op internet gezien, van een heel duur merk, Gaaaaaf!!
Samen hebben we het nog een keer opgezocht, (Vingino) en gaaf dat ik het vind! Maar dat kan ik ook en veel goedkoper! Ik heb hier vast het beginnetje van de metamorfoze van broek naar rok:

Dit bericht werd geplaatst in 12m12p. Bookmark de permalink .

2 reacties op De Metamorfoze…

  1. Antoinette zegt:

    Jáá, dat klopt! Ik heb er nog één liggen! Zal ik ook een keer een blogje van maken, deze maand staat toch in het teken van recyclen.

  2. -JC- zegt:

    In mijn tienertijd deden we dat ook, of er een tas van maken, dan naaide je het deel wat je nu over hebt onderin dicht en bovenin een lus met knoop als sluiting en van de pijpen maakte je hengsels.

Geef een reactie

