ZigZagDeken

Hij is af, de ZigZagdeken.
Oudste is er erg blij mee, nog voor ik er foto’s van kon maken, had hij hem al mee naar boven genomen. Hij vond hem lekker slapen, iets minder warm dan de slaapzak die eerst op zijn dekbed erbij lag, maar hij bleef wel lekker liggen op zijn bed. Toch heb ik de deken nog even terug gehaald. Ik wilde er foto’s van hebben, en ik wilde hem even showen bij de buuf! Beide heb ik gedaan, de buuf vond hem erg mooi. (wie weet wil ze er ook wel één.) En hieronder vind je de foto’s.
Uiteindelijk zit er 1800 gram acryl in (=36 bollen à 50 gram), is hij 2 meter lang en 115cm breed. Een aardig maatje toch?!

ZigZagdeken

Dit bericht werd geplaatst in crea netje en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op ZigZagDeken

  1. Dyantha zegt:

    Mooi deken! Ook veel werk aan geweest zeker? 🙂

  2. -JC- zegt:

    Wow Antoinette wat is ie mooi! *Applaus*

Geef een reactie

