Mijn wortelkindjes…

Toen ik 12 jaar geleden hier in de stad kwam wonen, kende ik hier helemaal niemand. Om de tijd door te komen, pakte ik naald en draad en ben begonnen met deze kindjes te maken. Gewoon, zonder reden, alleen omdat ik ze zo leuk vond. Ik haalde ze uit het boekje de seizoenentafel (van Marjolein van Leeuwen-Zier en Jos Moeskops-Groenewoud). Later heb ik nog veel meer karaktertjes gemaakt, veelal geïnspireerd door dit boekje. Deze laat ik later nog zien.
Mijn wortelkindjes hebben een paar jaar opgeborgen gelegen op zolder. Mijn kinderen verloren hun belangstelling voor de seizoenentafel. Niet zo gek natuurlijk, ze zijn alweer op middelbareschool leeftijd ondertussen. Maar omdat ik ze op andere blogs ook tegen kwam, leek het me grappig om mijn popjes te showen.

Mijn wortelkindjes

Dit bericht werd geplaatst in crea netje, seizoentafel. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

