Kleine Tasjes

Een tijdje geleden was ik bij mijn buurvrouw. Zij liet mij een tasje zien waarvan zij dacht dat ik dat ook wel kon maken. En ja natuurlijk kan ik dat. Ik heb de maten een beetje gegokt, hier en daar aangepast. Maar schattig vind ik ze wel geworden. Het zijn kleine tasjes voor kleine meisjes, die er van alles in kunnen stoppen. Ze zijn gemaakt van gordijnstof, dus lekker stevig, en ze zijn gevoerd. In deze tasjes zitten klittebandsluitingen, erg makkelijk voor kindervingertjes! Het bruine tasje was een eerste probeersel, de groene en de witte volgden daarna.

(Ze staan op mijn site te koop)

Dit bericht werd geplaatst in crea netje en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

