Postzaktas

Sinds de 12 jaar dat in ons gezin een hond rond loopt, ben ik iedere zaterdagochtend te vinden op het hondensportveld. Ondertussen is dit de tweede hond, maar het plezier om te gaan trainen is nog net zo groot als in het allereerste begin. Alleen is het altijd de vraag: Hoe neem je alle spullen mee? Ik gebruikte altijd een oud (vies) linnen tasje. De tassen worden ook vanzelf vies, want je gooit hem overal neer en het veld is vaak nat en modderig. En na het trainen gaan alle spullen vochtig en klam de tas in. Nu had ik mezelf beloofd om een nieuwe tas te maken. Eén die tegen een stootje kan, vies mag worden en er moest veel in kunnen. Na een jaar (tja, echt waar) gezegd te hebben dat ik er één ging maken, is het er nu eindelijk van gekomen. Vanmorgen heb ik hem officieel in gebruik genomen, en ik heb hem goedgekeurd. Er past veel in, hij is ruim genoeg en vies worden gaat nog steeds vanzelf!
Ik heb een heel oude postzak gebruikt en een restje wit linnen als voering. Nu zal je denken: Wit?! Jazeker, ik houd niet van een donkere binnentas, want als je iets moet zoeken, dan kun je het vaak niet vinden omdat het zo donker is op de bodem. Bovendien, mag alles vies worden, de wasmachine is altijd erg geduldig!
Hier het resultaat:

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Dit bericht werd geplaatst in crea netje en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

