Opbergmandje

In een eerder blogje had ik al aangegeven wat ik van plan ben te gaan maken voor het februari thema. Maar omdat dat toch redelijk aan de maat is, heb ik eerst een klein probeersel gemaakt. Het model kom je op meerdere blogs tegen en dat heb ik gebruikt. Ik heb de maat zomaar bedacht en de rest was voor mij niet heel moeilijk. Deze voorproefjes zijn ongeveer 15cm bij 15cm en 13 cm hoog. In plaats van fiberfil te gebruiken heb ik een derde laag stof gebruikt als stevigheid. Als je de rand omslaat, wordt ie automatisch lager. Alles van reststofjes enĀ restant bandjes en kantjes. Ik ben nog niet helemaal overtuigd van het model, misschien is een rond tonnetje toch leuker?

Dit bericht werd geplaatst in 12m12p, crea netje en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Opbergmandje

  1. Antoinette zegt:

    Het kraamkadootje had ik idd ook al bedacht, maar die van de bolletjes en de thee vind ik ook wel een goeie!

  2. -JC- zegt:

    Over hoogte en vorm ga ik me niet uitlaten, geen idee! Maar ik zie wel mogelijkheden: vullen met heerlijke badspulletjes voor een kadootje, of idd zoals iemand reageerde: als kraamkadootje en dan vullen met van die babyproducten, of met spulletje voor de tuin, schepje, handschoenen en een zakje bolletjes (die lemonkleurige), theemandje, met een mok en theespulletjes.

  3. creadientje zegt:

    En met handvatten zodat je m ook als tas mee kan nemen? denk dat als je hem in verhouding hoger maakt, het misschien wel wat leuker is?? en dan maakt rond of vierkant niet uit denk ik…

Geef een reactie

