Opzij, opzij, opzij…

Daar komt een kudde olifantjes aan!
Op een dag als deze komt er niks uit mijn vingers. Er ligt nog genoeg werk op mij te wachten, niet alleen huishoudelijk maar ook voor klanten. Maar morgen is er weer een dag en dan moet het echt! Dus vandaag het vilt er maar bij gepakt en gaan freubelen, want dat lukt dan meestal nog wel. Ik heb er van 2 vast een foto gemaakt, van de andere 2 die klaar zijn, volgen de foto’s nog:

Deze olifantjes staan te koop op mijn eigen site. En toen ik dat vertelde aan mijn zus, wilde zij direct het grijze olifantje hebben. Dus die moet ik nog een keer maken! Leuk toch?!

Dit bericht werd geplaatst in crea netje. Bookmark de permalink .

Een reactie op Opzij, opzij, opzij…

  1. -JC- zegt:

    Wat leuk dat je spulletjes zo goed ontvangen worden door mensen. Ik was vandaag ik een Dagactiviteiten Centrum en daar werden ook de mooiste (vilten) dingen gemaakt, die gaan dan naar het winkeltje om verkocht te worden. Ik heb prachtige beertjes gezien en visjes, en ook de hartjes uit je vorige blogje.

Geef een reactie

