Op zo’n hartje…. wordt je verliefd!

De laatste paar avonden heb ik me weer eens op het vilt gestort. Het is volgende maand weer Valentijn, en dan wordt ik altijd wat “hartig”. Meestal doe ik er dan niks mee, maar dit jaar had ik besloten om meer mijn hart te volgen en te doen wat creatief in me opkomt. Vandaar deze hartjes. Het idee is natuurlijk niet nieuw en heb het ergens op een blog gezien, ik weet alleen niet meer welke. (sorry) Ik heb nog een paar ideeën maar die werk ik eerst uit voor ik die hier laat zien.
Hier vast een voorproefje op de Hartendiefjes:

Hartendiefjes

Dit bericht werd geplaatst in crea netje. Bookmark de permalink .

4 reacties op Op zo’n hartje…. wordt je verliefd!

  1. Ivonne zegt:

    Kom hier via link your stuff

    Ik vind je hartjes super leuk!
    Zelf wil ik binnenkort ook eens proberen om met vilt te werken.
    Ik vind het Mooi materiaal….
    Deze foto Inspireert alleen maar meer….

    Groetjes van Ivonne.

  2. odll zegt:

    Ma zalig! Die zien er echt super mooi uit 🙂
    leuke geluksbrengers!

  3. -JC- zegt:

    Ik ben verliefd, super!!, als je ze nu zo aan elkaar zet heb je een hartenwolkje. Want deze zijn allemaal los toch? Leuk hoor, en kleurtjes om vrolijk van te worden.

Geef een reactie

