Inspiratie

Inspiratie kan op verschillende manieren tot je komen. Ik kijk graag in boeken en op internetsites. Soms kopieër ik, soms gebruik ik er onderdelen van, soms wordt het totaal iets anders. Voor het breien van sokken maak ik gebruik van het breitijdschrift Verena. Een prachtig geïllustreerd blad met gladde bladzijde. Een glossy op sokkenbrei gebied zeg maar. Vorig jaar rond de kerst kreeg ik deel 1. Ik breidde toen net een jaar mijn sokken zelf. Maar ik was direct verkocht aan dit blad. Het hele jaar door heb ik de winkels nagelopen om te kijken of er alweer een deel te koop was. Maar dat duurde en duurde maar. Tot ik (ook weer vlak voor de Kerst) deel 2 tegen kwam op internet. Je begrijpt natuurlijk dat ik dat direct wilde hebben. Dus niet een paar dagen wachten en dan naar de winkel gaan om hem dan te kopen, neehee, direct. Nu meteen.
Dat gaat natuurlijk niet. Maar als je online kunt bestellen en betalen, gaat het wel en hoef je niet naar de stad om op zoek te gaan. Met het risico dat je hem niet kunt vinden.
Manlief vond dat ik hem maar moest krijgen. Hij heeft hem direct (en echt gelijk) voor me bestelt, dus toen hij na de Kerst op de mat lag, was ik reuze blij!!
En nu mag ik weer kiezen, welk patroon vind ik het mooist, daagt me het meeste uit of is het toch niet helemaal wat ik eigenlijk wil? Heerlijk hoor want als ik gekozen heb, mag ik ook weer wol kopen…..

Dit bericht werd geplaatst in crea netje, sokken en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

