Fris en fruitig?

Vandaag is een dag dat ik maar langzaam op gang kom. De laatste dagen probeer ik juist op tijd naar bed te gaan en er weer op tijd uit te springen. Dan hoop ik, zo fris als een hoentje, aan de dag te beginnen. Maar vandaag lukt het niet zo. Ik werd vanmorgen op half 11 wakker met zo’n schokje, zo van: er is iets maar ik weet nog niet wat!
Ik weet het nog steeds niet, maar het koffieapparaat staat te lonken. Eerst de koffie maar aanzetten.
Er raced wel genoeg door mijn hoofd, er bruisen heel wat ideeën. Ik kan heel veel kippetjes gaan haken, vilten sleutelhangers maken, kussenhoezen fabriceren, poppendekentjes naaien, en nog veel meer leukigheid. Veel van die dingen komen op mijn site te staan voor de verkoop, andere items geef ik weg. Daarnaast moet ik natuurlijk mijn werk doen, deze week een opdracht voor Studio Glas afgemaakt, volgende week komt er weer één aan. Verder ligt er thermo-ondergoed te wachten tot het wordt omgetoverd tot thermojasjes voor een klein hondje wat zijn vachtje kwijt is. (het beestje heeft echt een jasje nodig in deze winter!) En daarnaast nog de andere klanten die met opdrachten komen, ritsen vervangen enzo. Druk genoeg dus…
Niet langer lanterfanten, aan de slag!

Dit bericht werd geplaatst in algemeen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

