Zoals ik al zei…

Ik heb de smaak te pakken. Er is alweer een paar sokken van de naalden gegleden. Of ik dan niets anders te doen heb? O, jawel, maar ik had mezelf tussen Kerst en Oud en Nieuw een weekje vakantie gegeven. De week voor kerst, en eigenlijk die weken ervoor ook, had ik het heel druk gehad met werken. En soms moet je even bijtanken. Dat doe ik nu dan ook.
Verder zijn mijn jongens aanwezig bij een groot zwemtoernooi in Maastricht, manlief is aan het werk en mijn hond ligt de hele dag te slapen! Wat zou ik dan beter kunnen doen dan de life-timing bijhouden op de computer en lekker breien op de bank? Precies!
Tussen de kabeltjes door, check ik de tijden van de jongens, ongelovelijk wat die presteren. Ze doen voor elkaar niet onder. De jongste van 13 zwemt de afgelopen 3 dagen, 6 persoonlijke records, mag zwemmen in 5 B-finales en 1 A-finale. Hij wist verder te melden dat hij nog maar 5 honderste van een NJK-limiet af was op de 100-school. (Ik ben daar dus wel heel trots op, want dan zwem je wel heel hard hoor) De oudste zwemt de afgelopen 3 dagen 1 persoonlijk record. Hij mag starten in 1 B-finale en maar liefst in 6 A-finales waarin hij 1 zilveren medaile zwemt! Vanavond is de laatste avond waarin nog een medaile gehaald kan worden door de oudste. Hij moet dan voluit gaan op de 50-school. Deze slag is een tijdlang zijn beste slag geweest, hij kan het dus heel goed. Ik duim dan ook maar dat hij nog een klein beetje energie overheeft voor deze finale. Maar ik ben al zo trots op beide mannen, het kan haast niet beter!! De afgelopen dagen hebben ze beiden: 9 afstanden gezwommen in de voorrondes, tel daar de A- en B-finales bij op, dan kom je resp. op 15 en 16 x knallen. (en dan nog de estafettes, maar hoeveel dat er waren weet ik nog niet) 
Morgen komen ze lekker weer thuis, ze zijn dan bek en bek af, schat ik zo in. Want na de finale van vanavond is er nog een feest waar ze allebei naar toe wilden gaan. Of ze zijn gegaan, hoor ik morgen wel. Laat ze maar genieten!

Maar nu mijn sokken:

Dit bericht werd geplaatst in algemeen, sokken en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

