Warme voetjes…

Ik kon na het bekent worden van het winterthema eigenlijk niet goed kiezen. Uiteindelijk heb ik alle twee gemaakt. De kikkertjes, een fotocollage, is al klaar. En nu mijn sokken ook. Het is heel snel gegaan, de wol breide heel soepel weg en het patroon is heel eenvoudig. Al lijkt het moeilijker door al de gaatjes, het valt erg mee. Ik heb er bewust geen boordsteek boordje aangebreid maar een ander sierrandje. De ervaring heeft me geleerd dat ik de boordjes vaak te strak vind zitten en dit randje blijft soepel.
Nu blijven mijn voeten weer lekker warm met dit koude winterweer!

warme voetjes

Dit bericht werd geplaatst in 12m12p, crea netje, sokken en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

