Geduld werkje

Op de creabeurs in Rijswijk heb ik vorige maand een doe-het-zelf pakketje gekocht voor een armband. De armband zelf lag te schitteren onder een spotje. Het riep me toe:”Koop mij, maak mij, draag mij”. Ik kon hem niet weerstaan. Het heeft mij een aantal uurtjes gekost om uit te vogelen hoe de rijgpatronen in elkaar staken. En ook heel wat gescheld, na ongeveer 15 keer opnieuw te zijn begonnen.
Uiteindelijk bood internet (lees Youtube) uitkomst. En zeg nou zelf, hij is toch geweldig geworden!

Dit bericht werd geplaatst in crea netje. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

