Koeien in huis…

Na een aantal jaren tegen een nogal kale muur te hebben gekeken, wilden we eindelijk iets moois aan de muur hebben. Niet te groot, dachten we. Dus afgelopen zaterdag naar Eindhoven gereden, de jongens moesten toch trainen in het Pieter van den Hoogenbandzwembad. (of te wel de Tongelreep) Wij even een galerie in. We waren af gegaan op een bepaald type schilderij, maar dat bleek helemaal niet aan te sluiten bij onze uiteindelijke wensen. Namelijk iets meer kleur in huis.
Op gegeven moment roept mijn man: boehh…… En kijk, dat is hem helemaal! Ik was er gelijk weg van. De kleuren, helemaal goed, die ogen, prachtig gewoon. Het schilderij geeft wat mij betreft helemaal het karakter van de koeien weer. Ik vind ze helemaal geweldig, vooral al ze net 1 jaar oud zijn, zo nieuwsgierig als het maar kan. Ze kunnen je dan zo nieuwsgierig aankijken en met je meelopen. Heerlijke beesten, en nu hangen ze bij mij boven de bank….

Prachtige koeien van Casper van Houten

Dit bericht werd geplaatst in algemeen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

