De Kikker aan de tas 1

Aangezien ik de afgelopen week de hele week achter de naaimachine heb gezeten, heb ik besloten dat ik dat dus niet ga doen. Ik heb besloten dat ik ga haken. Een kikker als tashanger. Op onderstaande link kun je het patroon aanvragen.
http://www.hobbydoos.nl/haken/kikker.asp
Ik heb mij pas net opgegeven voor 12m12p en dus is het volgende thema al weer bijna onderweg. Heel lang heb ik hier dus niet over nagedacht, en heel orgineel is het waarschijnlijk ook niet. Maar…. leuk vind ik het wel!!
Zodra ik er mee bezig ben en ik heb er foto’s van, zal ik ze plaatsen, zodat iedereen mijn smurfkikker kan bewonderen!!

Dit bericht werd geplaatst in 12m12p. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

